Uue Meedia Mõju Traditsioonilisele

    

Uue meedia suurim mõju traditsioonilisele meediale on see, et see on vähendanud traditsioonilise meedia populaarsust. Olukord tuleneb sellest, et uue meedia abil on info kättesaadavus hõlpsam. Uus meedia on sageli palju odavam, kui traditsiooniline meedia, seega saab suurem tarbijaskond seda endale lubada. Internetiavarustes leidub informatsiooni, mis on täiesti tasuta, mille eest saab n-ö maksta reklaame vaadates või on osalise maksumüüri taga. Tavaliselt ka maksumüürid ei ole nii kallid, kui oleks traditsiooniline meedia. Uus meedia on odavam sellepärast, et meedia genereerimine on lihtsam. Kuna telesaadete ning ajalehtede valmistamiseks kulub tohutult resurssi, siis on see ettevõtete jaoks suur kulu. Mida rohkem hakatakse tarbima uut meediat traditsioonilise asemel, seda vähem tahavad reklaami vajavad ettevõtted pöörduda traditsioonilise meedia poole, vähendades omakorda traditsioonilise meedia tulu ning ainuke viis teenida võib hakata tulema tarbija taskust. See muudab traditsioonilise meedia veelgi kallimaks ning tsükkel jätkub. Arvan, et uus meedia võib seetõttu lõpuks traditsioonilise meedia välja suretada. Seega leian, et negatiivseim mõju on see, et uus meedia muudab traditsioonilise meedia kättesaamatumaks.
    Uus meedia on mõjunud positiivselt sellega, et traditsiooniline meedia on muutunud usaldusväärsemaks. Üks suurimaid riske uues meedias on libauudiste ja valefaktide levimine. Traditsiooniline meedia on saanud usalduse saadikuks, sest konkureerudes digitaalse infoga, on nad pidanud leidma põhjuse, miks valida pigem neid. Seda tehes meelitavad nad rohkem lugejaid, kes soovivad kindlalt teada faktipõhist infot. Eriti ilmne on see nähtus teaduspõhises meedias, kus paberil olev informatsioon näib kindlam, kui internetiavarustest leitud. 

Comments

Popular Posts